آشنایی با ۱۰ برند برتر ایمپلنت دندان در دنیا 

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | نوآوری های کاشت ایمپلنت های دندانی در سال 2024

۱۰ برند برتر ایمپلنت دندان در دنیا

ایمپلنت دندان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین روش‌های جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. این مقاله، فرصت مناسبی برای معرفی برندهای برتر ایمپلنت دندان است. تمام این ۱۰ برند از لحاظ کیفیت، پایداری، ظاهر طبیعی و زیبا و قابلیت اطمینان، جزو برجسته‌ترین برندهای ایمپلنت موجود در بازار هستند و توانسته‌اند جایگاه خوبی در صنعت ایمپلنت‌های دندانی برای خود بسازند.

همراه ما باشید با مطالب آموزنده و خواندنی از سایت دکتر مهران دانشمند بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان :

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | مزایای ایمپلنت دندان اشترومن

ایمپلنت دندان اشترومن، برترین برند ایملپنت دندان دنیا

شاید معرفی ایمپلنت اشترومن به عنوان برترین برند ایمپلنت در دنیا، کار اشتباهی نباشد. زیرا این ایمپلنت، سال‌هاست که در صدر جدول ایمپلنت‌ها است و به عنوان یکی از برندهای برتر ایمپلنت دندان دنیا شناخته می‌شود.

اشترومن برای اولین بار در سال ۱۹۵۴ در سوئیس تاسیس شد و به عنوان برند مادر اشترومن در این کشور قرار گرفت. بعد از آن، سایر شعبه‌ها و نمایندگی‌های این برند نیز در سایر کشورها (مانند آمریکا) شروع به کار کردند.

ایمپلنت‌های دندان اشترومن از مواد با کیفیت بالا و با تکنولوژی پیشرفته ساخته می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای استحکام و دوام بسیار بالایی هستند. این استحکام، به قدری زیاد است که سازندگان ایمپلنت اشترومن، آن را با ضمانت نامه مادام العمر به شما تحویل می‌دهند. اشترومن با طراحی اختصاصی خود، می‌توانند به راحتی در استخوان فک قرار بگیرند و با آن پیوند برقرار کنند. این امر باعث می شود که ایمپلنت اشترومن از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشند.

علاوه بر این، ایمپلنت‌های دندان اشترومن از مواد با کیفیت بالا، مانند تیتانیوم ساخته می‌شوند. این مواد در برابر خوردگی و سایش مقاوم هستند و می‌توانند سال‌ها در دهان شما دوام بیاورند.

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت بایوها ریزون آمریکا

ایمپلنت بایوها ریزون آمریکا

ایمپلنت بایوهاریزون آمریکا (Biohorizons) در دومین جایگاه برندهای ایمپلنت برتر در دنیا و پس از ایمپلنت اشترومن قرار می‌گیرد. این برند که یکی از بهترین برند های ایمپلنت امریکایی است، اگرچه که در دسته برندهای گران قیمت ایمپلنت قرار می‌گیرد و حدودا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارد، اما در مقابل مزایای زیادی که دارد، ارزش خرید بالایی نیز دارد.

افزایش میزان و حجم استخوان سازی و کاهش تحلیل استخوان، دو ویژگی برتر این برند ایمپلنت است. ویژگی‌هایی که نظر بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده است.

ایمپلنت نوبل آمریکا

ایمپلنت نابل / نوبل بیوکر (nobel biocare) بیش از ۶۰ سال سابقه دارد. دفتر اصلی شرکت نوبل بیوکر در زوریخ سوئیس قرار دارد، اما در سه کشور آمریکا، ژاپن و سوئد نیز کارخانه دارد. نوبل بیوکر ایمپلنت‌های خود را با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت می‌سازد و محصولات خود را به بیش از ۸۰ کشور در جهان صادر می‌کند. به همین دلیل، بسیار شناخته شده و پرطرفدار است.

نکته قابل توجه در خصوص طول عمر ایمپلنت نابل آمریکایی، این است که در صورتی که شخص قبل و بعد ایمپلنت برخی نکات را به خوبی رعایت کند، طول عمر ایمپلنت او برابر یک دندان طبیعی خواهد شد.

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت زیمر (Zimmer Biomet)

ایمپلنت زیمر آمریکایی

ایمپلنت زیمر آمریکایی یکی دیگر از برندهای برتر ایمپلنت در جهان است. این شرکت چهارمین رقیب قوی در بازار ایمپلنت (پس از اشترومن، بایوهاریزون و نابل) است. انواع مختلفی از ایمپلنت توسط این شرکت تولید و به سایر کشورهای متقاضی در سراسر جهان صادر می‌شود. شرکت زیمر در ایران نیز دارای نمایندگی مخصوص است و محصولات آن به راحتی در دسترس همه قرار می‌گیرد.

ایمپلنت بگو آلمان

آلمان یکی از بزرگترین کشورهای فعال در حوزه تولید محصولات دندانپزشکی و ایمپلنت‌های دندانی است. یکی از معروف‌ترین و بهترین برند های ایمپلنت آلمانی تولیدی توسط این کشور، ایمپلنت BEGO است.

ایمپلنت بگو دارای فیکسچرهای متفاوتی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی خاص می‌باشند. همین موضوع، باعث شده که ایمپلنت بگو برای هر بیمار شخصی سازی و منطبق با نیازهای او ساخته شود.

ایمپلنت Global D فرانسه

برند ایمپلنت دندان Global D، یکی از برندهای نسبتا جدید تولید ایمپلنت در دنیا است که توسط متخصصان حوزه دندانپزشکی در کشور فرانسه تولید می‌شود. محصولات Global D به دلیل دقت، قابلیت اطمینان و سازگاری زیستی خود مشهور هستند و اعتماد متخصصان دندانپزشکی زیادی را در سراسر جهان را به دست آوردند.

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان آیرس سوئیس

ایمپلنت دندان آیرس سوئیس

ایمپلنت دندان آیرس (IRES) یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایمپلنت در جهان است. این برند در سال ۱۹۹۴ در سوئیس تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده ایمپلنت در جهان تبدیل شده است.

ایمپلنت های دندان آیرس سوئیس را با از مواد با کیفیت بالا و با تکنولوژی پیشرفته می‌سازند. این ایمپلنت‌ها دارای استحکام و دوام بالایی هستند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای دندان‌های از دست رفته باشند. ایمپلنت‌های آیرس توسط دندانپزشکان متخصص در سراسر جهان استفاده می‌شوند. این ایمپلنت‌ها دارای نتایج موفقیت آمیز بالایی هستند و می‌توانند به بیماران کمک کنند تا لبخندی زیبا و سالم داشته باشند.

برخی از مزایای ایمپلنت های دندان آیرس سوئیس عبارتند از:

  1. استحکام و دوام بالا
  2. نتایج موفقیت آمیز
  3. انواع مختلف برای نیازهای مختلف بیماران
  4. استفاده گسترده توسط دندانپزشکان متخصص

ایمپلنت نئودنت برزیل

ایمپلنت دندان نئودنت (Neodent) یکی از برندهای برتر ایمپلنت دنداناست که توسط شرکت Neodent Implant System در برزیل تولید می‌شود. این شرکت یکی از پیشروان در صنعت ایمپلنت است و محصولات آن طرفداران زیادی در سراسر دنیا (بین دندانپزشکان و مشتریان) دارد. ایمپلنت‌های دندان نئودنت به شکلی طراحی شدند که موجب استقرار محکم و پایدار در استخوان فک می‌شوند و به خوبی در کنار بافت‌های اطراف دندان قرار می‌گیرند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این برند پرطرفدار ایمپلنت دندان، این است که شرکت Neodent به همراه ایمپلنت‌های خود، سیستم‌های پشتیبانی و آموزشی گسترده‌ای را نیز ارائه می‌دهد. این سیستم‌ها شامل نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی جراحی، راهنمایی‌های جراحی و آموزش‌های آنلاین برای کمک به دندانپزشکان و تیم‌های درمانی در برنامه‌ریزی و انجام عملیات نصب ایمپلنت است.

ایمپلنت نئودنت قوی، مستحکم و زیبا است. این ایمپلنت، سرعت تحلیل استخوان‌های اطراف ایمپلنت را کاهش می‌دهد و نسبت به سایر نمونه‌های مشابه، دیرتر شل می‌شود.

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت مگاژن کره ای

ایمپلنت مگاژن کره ای

ایمپلنت مگاژن ( MEGAGEN ) یکی از برندهای برتر ایمپلنت دندان است که توسط شرکت MEGAGEN Implant Co در کره جنوبی تولید می‌شود. این شرکت یکی از تولیدکنندگان معروف ایمپلنت‌های دندان در جهان است و محصولاتش در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می‌رسند.

ایمپلنت مگاژن از جنس تیتانیوم است و به عنوان ماده‌ای بدون سم و بدون قابلیت حساسیت شناسایی می‌شود. این ایمپلنت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و طراحی دقیق، استحکام بالا و پایداری طولانی مدتی دارد.

ایمپلنت دندان بایوتم کره‌ای

ایمپلنت بایوتم (Biotem) نیز مانند مگاژن توسط یک شرکت تولیدکننده ایمپلنت که در کره جنوبی مستقر است تولید می‌شود. این شرکت در زمینه تحقیق، توسعه و تولید ایمپلنت‌های دندانی فعالیت می‌کند.

شاید به جرات بتوانیم ایمپلنت کره‌ای بایوتم را یکی از برترین برندهای ایمپلنت دندان در دنیا و برترین برند ایمپلنت کره معرفی کرد. ایمپلنت بایوتم، دارای کلیه تاییدیه‌های معتبر در ایران و گواهی‌های تاییدیه FDA،CE و IMED است. استحکام، پایداری و زیبایی بسیار بالایی دارد. همچنین، ایمپلنت بایوتم به راحتی در ایران یافت می‌شود و نسبت به سایر نمونه‌های مشابه نیز قیمت منصفانه‌ای دارد.

دسته بندی : مطالب آموزشی بهترین ایمپلنت اصفهان و شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *