دندان مناسب برای کاشت ایمپلنت

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | دندان مناسب برای کاشت ایمپلنت | بهترین ایمپلنت شهرکرد

بررسی دندان مناسب برای کاشت ایمپلنت

همانگونه که اشاره شد برای کاشت نیاز خواهد بود که بیمار برخی شرایط را داشته باشد. یکی از این شرایط داشتن لثه های سالم و محکم است. زمانی که بیمار به بیماری لثه و یا تحلیل لثه دچار شده باشد بدون شک پایه ایمپلنت نیز به خوبی جایگذاری نخواهد شد. به مرور زمان لق شدن ایمپلنت رخ خواهد داد. علاوه براین ایمپلنت برای دندانی مناسب است که تراکم استخوان کافی وجود داشته باشد. در مطلب امروز سایت دکتر مهران دانشمند بهترین ایمپلنت شهرکرد دندان مناسب برای کاشت ایمپلنت را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای افرادی که از تراکم استخوان کافی برخوردار نیستند، از انواع روش های پیوند استخوان استفاده می شود. این پیوند می تواند از خود فرد گرفته شود یا فرد دیگر. پایه ایمپلنت بایستی به خوبی در استخوان فک کاشت شود. زمانی نیز نیاز است که این پیوند جوش بخورد. هر چقدر که بیمار از شرایط سلامتی خوبی برخوردار باشد بدون شک این مدت زمان کمتر خواهد بود.

افزایش سلامت دهان

افرادی که بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت می کنند گزینه های خوبی برای کاشت ایمپلنت دارند. ایمپلنت دندان همانند دندان طبیعی نیاز به مراقبت و رعایت بهداشت دهان و دندان دارد. افرادی که زیاد به سلامت دهان و بهداشت توجه نمی کنند بدون شک موفقیت ایملنت دندان را نیز مشاهده نخواهند کرد.

به طور معمول بایستی در طول روز دو بار مسواک زد و یا از نخ دندان و خمیردندان های خوبی استفاده کرد. این حساسیت و وسواسی را برای ایمپلنت دندان باید دوبرابر کرد. معاینات دندانپزشکی روتین وار به صورت هر 6 ماه یکبار از دیگر گزینه هایی است که ایمپلنت دندان را مناسب خواهد کرد.

ویژگی افراد کاندید برای کاشت ایمپلنت دندان

بدون شک زمانی ایمپلنت دندان موفقیت آمیز بوده و طول عمر آن افزایش پیدا می کند که بیمار توصیه های متخصص را به خوبی اجرا کند. از سوی دیگر مراقبت های پس از کاشت را به خوبی رعایت کند. اما به طور خلاصه می توان گفت که ایمپلنت برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که از سلامت کافی بدن برخوردار هستند و به بیماری های خاصی از جمله دیابت مبتلا نیستند.
  • بیمارانی که از لثه های سالم و محکمی برخوردار هستند.
  • اشخاصی که دارای تراکم استخوان خوبی می باشند.
  • کسانی که سیگاری نیستند و مشروبات الکلی مصرف نمی کنند.

روش های مراقبت صحیح از ایمپلنت دندان | بهترین ایمپلنت شهرکرد

مزیت های کاشت ایمپلنت دندان

افزایش اعتماد بنفس:

بدون شک جای خالی دندان باعث می شود که شما به خوبی صحبت نکنید و یا نخندید. این کار اعتماد به نفس را پایین می آورد. اما ایمپلنت دندان شکل و ظاهر دندان طبیعی را دارد و شما به خوبی اعتماد به نفس از دست رفته را باز خواهید یافت.

صفحه اینستاگرام دکتر مهران دانشمند متخصص ایمپلنت شهرکرد

بهبود ظاهر:

زمانی که دندان یا دندان هایی از بین می رودف شکل و ظاهر طبیعی افراد تغییر می کند. با کاشت ایمپلنت دوباره همان چهره طبیعی به فرد باز می گردد.

بهتر شدن گفتار:

جای خالی دندان سبب می شود حرف زدن با اختلال همراه شود. با کاشت این نقص و معضل به راحتی رفع خواهد شد.

غذا خوردن بهتر:

جویدن غذا بدون دندان کار سختی می باشد. اما ایمپلنت محکمی دندان طبیعی را دارد و بیمار می تواند به خوبی هر غذایی را میل کند.

 

دکتر مهران دانشمند در دکتر آفبهترین ایمپلنت شهرکرد در کلینیک 24


مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

شرایط موفقیت کاشت ایمپلنت دندان

افزایش طول عمر ایمپلنت دندان

علل سیاه شدن ایمپلنت دندان

دسته بندی : مطالب آموزشی بهترین ایمپلنت اصفهان و شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *