برترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان در ایران

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت دندان ایران

معرفی برترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان در ایران

ایمپلنت دندان ایران | تعداد شرکت‌های تولید کننده ایمپلنت دندان در ایران زیاد نیستند. اما تعدادی از معروف‌ترینِ آن‌ها شامل شرکت‌های تولید کننده ایمپلنت دندان هستند. مطالبِ مربوط به هر مجموعه از وب سایت آن‌ها و جهت سهولت مطالعه شما در خصوص این مقاله به دست آمده است.

همراه ما باشید با مطالب آموزنده و خواندنی از سایت دکتر مهران دانشمند بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان :

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | سخت ترین مرحله کاشت ایمپلنت دندان

شرکت کیمیا کاشت اطبا (Kme)

شرکت دانش بنیان کیمیا کاشت اطبا اولین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از دانش علمی جوانان ایرانی و کسب فناوری‌های نوین، محصولات خود را بر اساس استانداردها و معیارهای بین المللی تولید می‌کند.

ایمپلنت ایرانی کیمیا در سه درجه‌ی کیفی ۱ تا ۳ به بازار عرضه می‌شود و قیمت مناسب و ضمانت بالای این محصولات، از جمله مزایای آن‌ها محسوب می‌شود. تولیدکنندگان ایمپلنت برند کیمیا مدعی هستند که ایمپلنت کیمیا ۱ با ایمپلنت کره‌ای، کیمیا ۲ با ایمپلنت‌های سوئیس، آلمان و فرانسه و همچنین کیمیا ۳ با برند آمریکایی زیمر برابری می‌کند.

شرکت مهندسی تولیدی کوشا فن پارس

شرکت مهندسی تولیدی کوشا فن پارس نیز یکی دیگر از مجموعه‌های تولیدکننده تجهیزات دندانپزشکی و ایمپلنت دندان در ایران است. این شرکت بزرگترین تولیدکننده تجهیزات و لوازم دندانپزشکی و دندانسازی در ایران محسوب می‌شود. کلیه گواهینامه‌ها و تفاهمنامه‌های این مجموعه در وب سایت آن‌ها قابل مشاهده و بررسی است.

شرکت کوشافن پارس با شرکت‌های مطرحی از جمله (Vita ،۳shape ،imes-icore ،Redon ) همکاری متقابل دارد و در نمایشگاه‌های تخصصی دندانپزشکی آلمان، امارات و سایر کشورها نیز حضور داشته است.

ایمپلنت درین کاشت مانا

فعالیت این شرکت از سال ۱۳۹۷ آغاز شد. اولین ایمپلنت‌های درین کاشت مانا در سال ۹۹ به بازار وارد شدند. معروف‌ترین ایمپلنت‌های این شرکت، ایمپلنت‌های ۳a هستند که با استفاده از تیتانیوم گرید ۵ ساخته می‌شوند.

ایمپلنت نیک کاشت آسیا

شرکت نیک کاشت آسیا فعالیت خود از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. محصولات این شرکت با نام «سینا بایونیک» با یک وقفه ۷ ساله و با دو کیفیت (تیپ ۲ و تیپ ۳) در سال ۱۳۹۶ وارد بازار شدند. ایمپلنت‌های نیک کاشت آسیا تحت لیسانس ایمپلازا آلمان هستند و کلیه گواهینامه‌های بین المللی ایزو را از موسسه IGC دریافت کردند.

ایده برتر کیوان

مجموعه ایده برتر کیوان در سال ۱۳۷۷ با هدف واردات و توزیع تجهیزات و محصولات مدرن دندانپزشکی و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در این حوزه، در شهر تهران تاسیس گردیده و با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا، هم‌اکنون در زمره شرکت‌های برتر حوزه تجهیزات دندانپزشکی در کشور شناخته شده است.

البته این شرکت از سال ۹۳ پا به عرصه تولید محصولات دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان نهاد و کلیه محصولات خود را با شعار “بهترین را بساز” و نشان و نماد MIB در بازار عرضه و ارائه می‌نماید.

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | عوامل موثر بر موفقیت ایمپلنت دندان

آیا ایمپلنت ایرانی خوب است؟

پاسخ به این سوال به طور قطعی و مطلق یک “بله” یا “خیر” نیست. ایمپلنت‌های ایرانی مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید قبل از انتخاب آن‌ها در نظر گرفته شوند. همچین، این موضوع با توجه به اولویت‌های شما تعیین خواهد شد.

برای مثال، اگر قیمت مناسبِ ایمپلنت دندان برای شما اهمیت دارد، قطعا ایمپلنت‌های ایرانی، بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. اما اگر ضمانت مادام العمر، کیفیت بالا و ظاهر طبیعی از جمله اولویت‌های شما هستند، شاید بهتر باشد به سراغ برندهای مطرح تر خارجی بروید.

هزینه ایمپلنت دندان ایرانی

هزینه ایمپلنت دندان ایرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می‌توانید این عوامل را، به همراه کلیه تعرفه‌های ایمپلنت دندان (به صورت به روز شده و آپدیت) در مقاله‌ی قیمت ایمپلنت دندان مشاهده نمایید.

پیشرفت ها و نوآوری های اخیر برندهای ایرانی

برندهای ایرانی در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه تولید ایمپلنت دندان داشتند و نوآوری‌های جدیدی را به این صنعت ارائه‌ دادند. برخی از این پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها عبارتند از:

  • معرفی نسل جدید ایمپلنت‌ها با استحکام بالاتر
  • استفاده از تکنولوژی‌های جدید در تولید ایمپلنت دندان
  • افزایش تنوع محصولات
  • ارائه خدمات پس از فروش بهتر
  • انجام تحقیقات و مطالعات بیشتر

تصمیم‌گیری در خصوص استفاده یا عدم استفاده از برندهای ایمپلنت دندان ایرانی، بر عهده شما و مشورت دندانپزشک متخصص شما خواهد بود، مقاله بهترین متخصص ایمپلنت دندان به شما در این موضوع کمک می کند. شما باید پس از بررسی مزایا و معایب این برندها و مقایسه‌ی آن‌ها با سایر برندهای موجود در بازار، نسبت به انتخاب آن‌ها یا نمونه‌های خارجی اقدام نمایید.

دسته بندی : مطالب آموزشی بهترین ایمپلنت اصفهان و شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *