مهمترین اقداماتی که باید ۲۴ ساعت قبل از جراحی ایمپلنت انجام دهید :

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | ایمپلنت به روش پانچ | بهترین ایمپلنت شهرکرد

۲۴ ساعت قبل از جراحی ایمپلنت چه کارهایی کنیم؟

تمام مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، از جمله مراحل معاینه پیش از ایمپلنت (در فاصله یک هفته پیش از کاشت دندان) محسوب می‌شدند. اما برخی مراقبت قبل از کاشت ایمپلنت نیز مربوط به ۲۴ ساعت قبل از جراحی ایمپلنت (تا لحظه‌ی حضور شما در کلینیک) هستند.

همراه ما باشید با مطالب آموزنده و خواندنی از سایت دکتر مهران دانشمند بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان :

مهمترین اقداماتی که باید ۲۴ ساعت قبل از جراحی ایمپلنت انجام دهید، عبارتند از :

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | اهمیت انتخاب مسواک مناسب برای سلامت دندان .

بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کنید.

شب قبل از جراحی ایمپلنت، به درستی دهان و دندان‌های خود را بشویید. مسواک بزنید، نخ دندان بکشید و با کمک یک دهانشویه، دهان خود را تمیز کنید. این کار را پیش از حضور در مطب دندانپزشکی (صبح روز بعد) نیز تکرار کنید.

غذای کافی، مقوی و مناسبی بخورید.

شما برای چند ساعت پس از کاشت ایمپلنت دندان خود قادر به صرف غذا نخواهید بود. پس سعی کنید وعده‌ی غذایی کامل و در عین حال نه چندان سنگینی را میل کنید تا در طی جراحی و پس از آن دچار مشکلاتی مانند افت فشار خون نشوید.

استراحت کافی داشته باشید .

شب قبل از جراحی به اندازه کافی استراحت کنید تا بدن شما برای جراحی آماده باشد. اگر بیش از حد نگران بودید، با مشورت پزشک خود از داروهای آرامبخش استفاده کنید.

قبل از جراحی ایمپلنت دندان دخانیات مصرف نکنید .

دخانیات بزرگ‌ترین دشمن جراحی‌های دهان و دندان (و البته تمام بدن) محسوب می‌شوند. اگر مایلید جراحی سبک و راحتی را پشت سر بگذارید، از حداقل ۲۴ ساعت قبل از جراحی تا حداقل یک ماه پس از آن، مصرف هر گونه دخانیات را کنار بگذارید. شاید این فاصله به ترک دائمی دخانیات نیز منجر شود!

بهترین ایمپلنت شهرکرد | بهترین ایمپلنت اصفهان | آیا ایمپلنت‌ اندوستیال برای من مناسب هستند؟

قطع مصرف برخی داروها نیز یکی دیگر از مراقبت های قبل از ایمپلنت است .

برخی از داروها (مانند داروهای ضد انعقاد خون) می‌توانند باعث بروز اختلال در جراحی ایمپلنت شما شوند. به همین دلیل بود که در بخش قبلی، اهمیت پاسخگویی صادقانه به سوالات دندانپزشک را برای شما مطرح کردیم.

در صورتی که دندانپزشک از داروهای مصرفی شما مطلع باشد، به شما تاریخ دقیق قطع مصرف دارو و زمان شروع مجدد آن را ارائه خواهد داد.

داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنید .

شما باید پس از جراحی خود از برخی داروهای مخصوص استفاده کنید. این داروها معمولا شامل انواع مخصوصی از آنتی بیوتیک‌ها (برای پیشگیری از عفونت) و مسکن‌ها (برای کنترل درد) هستند. با توجه به عدم توانایی شما برای تهیه این داروها پس از جراحی، بهتر است پیش از حضور در دندانپزشکی نسبت به تهیه داروهای خود اقدام نمایید.

دسته بندی : مطالب آموزشی بهترین ایمپلنت اصفهان و شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *